Archive for 9 septembrie 2008

h1

FUTU-TI TARA MA-TII !!!

septembrie 9, 2008

M-am intors !… Si m-am intors mai nervos ca niciodata. Si asta pentru ca nu mai vad nici o raza de speranta pentru tara asta din cauza mentalitatii idioate si a sistemului de valori absolut CRETIN al cetatenilor ce o populeaza. Nu vreau sa ma mai ascund in spatele cuvintelor, nu mai folosesc cuvinte catifelate pentru ca NU MAI POT !!!! (nu ca inainte le catifelam prea mult).

Cateva evenimente recente mi-au ridicat parul pe spinare… RAU.

De 18 ani tara asta este jefuita, toti cetatenii sunt „generatie de sacrificiu” mai putin conducatorii care nu se sacrifica deloc. Se toarna asfalt peste asfalt peste borduri peste asfalt in mod INUTIL pe banii nostrii pentru a putea sa-mi zambeasca superior si libidinos un copil umflat al unui patron de firma de la geamul unui Q7. Infractori periculosi sunt eliberati pe SPAGA. Copiii ne sunt arsi in spitale cu Domestos. Gradinitele cad peste copiii care au avut nenorocul sa scape vii din maternitate. Daca totusi au indolenta sa scape vii si din gradinita va avea grija infractorul iesit pe SPAGA sa ii convinga ca heroina le va oferi un viitor de aur. Platim carburant mai scump decat tot restul lumii pentru ca au vandut ultima parghie cu care mai puteam controla acest pret. Asteptam ambulantele cu zilele iar daca apelam la serviciile politiei o facem probabil pentru ca avem tensiunea scazuta si trebuie ridicata cu orice pret. Pot continua aceasta lista pana cand serverul ce gazduieste acest blog se crapa in doua dar ma opresc aici si trec la subiect.

In mod normal intr-o astfel de situatie orice natiune s-ar rascula, ar fi revolte, proteste, pana la urma si miscari mai violente… daca este nevoie. DAR NU… NU IN ROMANIA… Aici domneste o apatie cu care aproape  m-am obisnuit … pana cand… OBSERV la tv o revolta. Eh, zic… nu-i la noi – imi soptesc in barba si imi vad in continuare de ale mele pana aud ceva de Timisoara. O ditamai rascoala era in toi. Ciocniri cu fortele de ordine, sange pe asfalt, reporteri cu rasuflarea sacadata… ma rog… un pui de revolutie in toata regula. Dau televizorul mai tare sa aflu care este motivul rascoalei… Mai bine il inchideam !

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH   !!!!!!!!!!!!

Adica un puhoi de lume iese in strada pentru ca o echipa de fotbal este retrogradata (legal sau nu) dar nimeni nu se rascoala cand e vorba de banii nostrii, de copiii nostrii, de parintii nostrii, de tara asta pana la urma ??? Nu mai am cuvinte… nu mai am ce sa spun… Care este mutatia sistemului de valori care permite asta ?

PS. Ceea ce ma revolta cel mai rau este ca votul meu este egal cu cel al GIBONILOR MICROBISTI.

AUGH !!! AUGH !!! AUGH !!!

PUNCT… si inchei precum am inceput:

FUTU-TI TARA MA-TII !!!!